17.haftamda doktor bebeğin plasentasının rahim ağzına 3cm yakında durduğunu çok dikkat etmem gerektiğini söyledi. Tam kapattığında plasenta previa gibi riskli bir durum yaşanıyormuş. İlerleyen haftalarda yukarı çıkmasını bekleyeceğiz dedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Neler yaptınız?