enesayazmoom Kızlar bir sorum olacak ilk gebeligimde açık tim şuan kapalıyım ve dogumum kış ayına denk geliyor lohusa pijamasını elbiseli mi yoksa pantolonlu mu seçmeliyim doğum da hangisi rahat oluyor..
Deletedmom_110 enesayazmoom sezeryan olursa elbise daha iyiymiş tecrübeliler öyle söylemişti bana bende bir elbise bir pantolon alcam ne olur ne olmaz ama elbiseler daha hoş duruyor bence 🌸
Stella_0 enesayazmoom Uzun gecelik yanda elbise tercih edebilirsin. Zaten kışın olacak üzerine de hırka vs aldın mı sıkıntı olmaz 😊
betullale enesayazmoom ben ıkı tane pijama 1 tane gecelik koydum ne olur ne olmaz ıkısınden de koymak lazım bence
enesayazmoom Deletedmom_110 kapalıyım ya sorun olmaz dimi ben ilk gebeligim de açık tim askılı el ise giydim.. alttan muayene felan yapıyorlar ya iyi oluyor kararsız kaldım tecrübe sahibi olanlar daha iyi bilir 😄
Deletedmom_110 enesayazmoom canım tesettür e uygun elbisler de var onlardan alabilirsin ben de tesettürlüyüm henüz almadım çok geç kaldım almakta haftaya alcam