MbsN Kizlar Ben cok kararsizim kaldim hastaneye gidip gitmemekte bana uzak ta baya , 37 haftaligim ve 2 hafta kasiklarim cok agriyordu adet agrisi gibi ayakta durmak imkansiz gibi biseydi agri yuzunden, ama Bu gn sol kasiktan bir ses gelmeye basladi nasil tarif edecegimi bile bilmiyorum boyle sanki kemik vrmista bir yere girip cikiyormus gibi yatakta donerken bile ses cikiyor ve bacak aramdaki kemiklerim kilitlenmis gibi sanki yuruyemiyorum agriyor dayanilmaz bir agri degil ama tuhaf bir agri Bu haftalarda olup boyle olan varmi ? 🙄
begumge MbsN 37+4. bende de birebir aynı şeyler var🙄 az önce post açtım hatta ben de bilemedim ne yapacağımı.
MbsN begumge bebek kanala girmis olabilirmi diye dusunuyorum cunku tuhaf bir ses geliyor sanki kasigima bisey batiyo tik diye ses geliyor kemik sanki var ve o kemik yerinden cikip yine yerine giriyor
begumge MbsN büyük ihtimalle kanala girdiği için. Normalde perşembe günü muayenem ama sancım yok sadece çatı ağrısı o yüzden bekleyeceğim. Siz de işaret bekleyin bence.