Nure44 Kızlar idrar testim pozitif çıktı kan verdim sonuçu bekliyorum ama adetim de 7 gün geçti şimdi ise kan geldi sizce gebelik var mı
Ozgeozgul Nure44 ne kadar kan geldi yerleşme kanaması da olabilir eğer çok geliyorsa doktora gidin kan sonucunu beklemeden belki iğne yaparlar gebelik varsa
Ruveyda_baskapan Nure44 kan testi sonucun pozitifte çıksa 2 gün sonra yine test vermeniz lazım , betahcg’nin takip edilmesi şart. Dış gebelik kimyasal gebelik boş gebelik durumları var mı yok mu kontrol edilmelidir. Testiniz neden yarın çıkıyor? Sağlık ocağına mı gittiniz? Poliklinklerde 2 saat içinde sonuç veriliyor
2Bebek1Anne Nure44 ohhhoo yerleşme kanıdır o yada üstten de görebilirsin eğer bi kere geldiyse korkma hayırlı olsun 🥰
Yagmur3358 Nure44 muhtemelen yerleşme kanaması gibi görünüyor ama yinede bi doktora gitmende fayda var
Deletedmom7373700 Nure44 acile gidin. Lekelenme şeklindeyse yerleşme kanaması olabilir. Ama adet gibi yoğun geliyorsa allah korusun bir problem olabilir. Bence her ihtimale karşı acile gidip baktırın bi
Nure44 Ruveyda_baskapan evet sağlık ocağına gittim idrar testim https://www.hizliresim.com/elcggr1 bu şekilde kanı beklerken şimdi kan gelmeye başladı hafif ağrım var
Ruveyda_baskapan Nure44 kimyasal olabilirsin , bence bir özele görün canım yarını bekleme, belki progestan verirler sana zaman kaybetme. Öyle şansa bırakılacak bişey değil, emin ol yarın gitsen doktor niye hemen gelmedin der
2Bebek1Anne Nure44 yaaa bu iyi değil işte doktora gitme şansın varsa gitmeni öneririm hemen hemde ağrının olması hayra değil canm bana hemen prolutan vurmuslardı ağrı ve kanama için belki önleyebilirler