gullsah222 Hafta da kafa yapısı büyük dendi. Anestezi ile görüşme yaptırdı. Bu durumu yaşayan doktorlarınız bu durum için size ne söyledi. Büyük olmasi kötü bir durum mu
gullsah222 Ormanmeyveli 2 ya da 3 sanırım. Birazdan doktorla görüşüp soracağım. Ama şuan endişelendim. Anestezi ile gorusmemi bekliyorum çünkü. Sizin de kafa yapısı büyük mu dendi