Selam arkadaşlar herkese,
Minik bebeğimin haftasına göre kilosu düşük olduğu için yarına doğum planladılar. Gerçekten çok korkuyorum. Kilosu 2477. Pozisyonu normal doğum için uygun. Sanırım suni sancı ile doğum yapacağım. Hiçbir doğum belirtim yok. Ne yapacaklarını bilmiyorum. 🥺🙁