Busenurrr97
Canım göbeğini dert etme için geniştir ondandır zaten 19-20 den sonra birden çıkıyor ve hızlıca büyüyor 😇 Hareketlerini hissetmek içinde bekleyin 24 e kadar yolu var ilk gebelikse bende ikiz gebeyim 19+3 te hissetmiştim ama herkesin değişiyor karındaki yağ tabakasından falan 🤭 Sağlıklı olsunlarda en önemli olanı o 😇