Kızlar merhaba, gebelikte 33.haftamdayım ama çok fazla kasılmalarım, kramplarım oluyor.
Özel bölgemde de aşırı baskı ve kramp hissediyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Rahim yapımdan dolayı (kalp rahim) gebeliğimin başından beri erken doğum riskim hep vardı bundan kaynaklı olabilir mi ? Tecrübelerinizi aktarabilirseniz çok sevinirim.