Aydanshn Kızlar 17. Haftamdayım bugün tartıldım 1-1,5 kg filan almışım sizce çok mu az karnım şişmeye başladı ama bebeğe etkisi olur mu ilk gebeliğim bilmiyorum dolayısıyla
GoktugAlp Aydanshn masallah canm aynı haftalığız bende bir kilo aldım arkadaşlar normal dedi ama Bnm dördüncü hamileliğim çok şükür
gldn065807 Aydanshn çok iyi tabiki ben 27 haftama kadar hiç kılo almadan devam ettım 9 kiloyla tamamladım hamileligimi
Elibo Aydanshn 17 haftadayım ve ilk 2 ayda 5 kilo verdim gram almadım. Bugun ilkkez bebeğin kilosunu söledi gayette iyiydi korkmayın siz almayın zaten bebek alsın en iyisi o
Verasmommm Aydanshn ben ilk 5 ay kesinlikle 1-2 kilo falan aldım hiç almadım diyebilirim hamile kaldığımda 58kgydim ancak bulantı kusma tiksinme sonucunda kilo vermiştim. ama 5 aydan sonrasında kesinlikle birden 4 kg falan aldım. sonrasında alıyorsun kesinlikle ve sen yedikçe o da alıyor ben öyle düşünüyorum
Efnanada Normal canım güzel beslendikten sonra bebegin kilo alır sen almazsın ne güzel işte 6. ayındayım 3 kilo aldım doktorum normal dedi
Merve2111 Elibo Bende 14 haftamdayım 2.5 kilo verdim alamıyorum bir türlü yemekle çok aram yok midem hiç almıyor
Elibo Merve2111 aynen iştahlı yıyebildiğim bi tane yemek var onuda söyleyemeyım🤭 diğerlerini sırf karnım doysun sekerim dusmesin dıe zorla yiyorum.
Merve2111 Elibo 😅 ahhh ahh bebişler sağlıklı olsunda gerisi mühim değil valla çok dert ediyorum kendime yiyemiyorum diye