Minigim_00 Arkadaşlar bebeginiz ilk sağ taraftamı yoksa sol taraftamı kıpırdatı kendini sağ taraf erkek sol tarafta kız diyorlar büyüklerimiz doğruluk oranı nekadar var😂 benimkisi sol tarafta ve doktor kıza benziyor dendi 13+5 🐣https://resimyukle.io/r/gr2OFWeOU8
Gamze-Bst Minigim_00 benim hiç solda hissetmedim hep sağda ama doktor ilk erkek sonraki ay kız dedi 🙂
Ozge11 Bende de sürekli sağ kasık ağrısı oluyor.Ultrasondan bakarken genelde sağdan bakıyor sanırım sağda.Ama cinsiyeti henüz bilmiyorum 😊
Minigim_00 Elifderin34 tam beli değil dedi cinsiyeti ama kıza benziyor dedi bakalım artık yarın randevum var gidecem inş beli olur hayırlısı artık
Elifderin34 Minigim_00 önce tahmin yapıyorlar canım tahminleri genelde doğru oluyor değişebilir de bazen, bize de haftaya tahmin yapalım dedi hayırlısı olsun ben de kız istiyorum bakalım :)hayırlı olsun size de🥰
Durulay3 Minigim_00 yaa doktorda net bişey demiyor bana özel bölgesinde bişey gördüm dedi kilitorismi yoksa pipimi anlamadım haftaya tekrar gel dedı bakalım😵💫
Durulay3 Askile banada kıza benzıyor dedı bakalım 20 haftada ne dıcek canım ne kızmıştır ne erkek arasa kaldım