Herzamanask4 Merhaba kızlar 4 yıllık evliyim 2 kaybım var iyi bir doktor arayışındayım Sultanbeyli tarafında oturuyorum saygı hastanesinde Ebru ağırdemire gidip memnun kalan varmı tecrübelerinize ihtiyacım var