Damladamla123 hemen hemen aynı mm ikimizin de üzülme canım genelde erkek bebeklerde daha sık görülür ve kaybolur dedi doktorum , benim ki kız üstelik kızlarda nadir oluyormus bende cok üzülmüştüm kafaya cok taktım doktora gece gündüz yazdım korkulacak ve düşüneceğin hiç bşsey yok dogunca kaybolur dedi ilk çişiyle beraber , 15 mm geçerse doğduktan sonra bakılırmış düşünmemeye karar verdim hamilelik zehir olacak Çünkü içim rahat bisey olmayacak Allah’ın izni ile 🙏