Deletedmom727272 segah06 tebrikler🎈 kese görünür bebek benim sizinle aynı günde görmüştü vajinal muayaneyle hatta pıtpıt kalp atışını da duydum ancak 7-8. haftaları da bulabilir
Yildiz028 segah06 5+5 de keseyi gordum doktor on gun sonra gel dedi 7 haftasini doldurcak on gun sonra umarim gorurum bebegi
Elffyns Deletedmom727272 vajinadan bakarak mi gornustu keseyi benim de vajinadan kese goruldu bebek yok dendi 5+2 cuma kontorlum var 6 haftalik olck ins bende hem bebegi hem kalp atisini duyarim
segah06 Deletedmom727272 çok teşekkür ederim🥰 İnşallah aynılarını yaşarım. Fakat korkuyorum dış gebelik ya da boş gebelik vs ise diye… Yarına kadar nasıl kendimi rahatlatacağım inanın bilmiyorum😔
segah06 Nnanaa inşallah ben de görürüm çok evham yapıyorum boş gebelik ya da dış gebelik vs ise diye. Yarın doktora gidecegim allah inşallah korktuğuma uğratmaz
Deletedmom727272 Elffyns e tamam kese geldiyse bebişte yoldadır anasu😁 yine 6 ya sabitlemeyin kendinizi ama illa ki görünecek😌
Sngl_12022 Benimki 6+5 ama kese görülmedi haftaya tekrar gel dedi gec dollenme olmus eger sizinde gec dollenme degilse görülür
Nnanaa segah06 evet çok zor bir süreç insan bebeği görünce bi nebze rahatlıyor. Umarım her şey harika gider 🙏
Elffyns Deletedmom727272 evet pazar gunu kanama gordum acle gittim pazartesi de kahveye dondu kontorle gttim doktor yogun olmadikca korkma dedi alttan baktiklari icin mi kanama oldu diye korktum ama doktor bi zarari olmuuo dedi ins bebegi de goruruz dua edin
Deletedmom727272 segah06 çok sık duyuyoruz ama o kadarda yaşanan bir durum değil, kuruntu başlarda normal zamanla geçecek🤭🤭, yarın derrrrin bir nefes alıcaksın inşallah 🥰
Deletedmom727272 Elffyns inşallah çiçeğim, ilk üç ayın cilvesi bunlar sağlıcakla kucağına nasip olsun🎈🎈
segah06 Deletedmom727272 çokk teşekkür ederim öyle rahatlattınız ki umarım hiçbir zaman ayağınıza taş değmez. Lütfen dua edin yarın bir sorunla karşılaşmayayım🥰
Pin-ar segah06 kalp atışı görülebilir. 6. Haftamda ultarasonda kalp atışını görmüştük kalp atışınıda 7. Haftada dinledik