7 Haziran’da aşılama oldum ve en son pazartesi kan verdim değerim 75 yani hamile sayılırım inşallah yukselir. Ama bi sorunum var kurbanda izinimiz var ve ben daha yeni hamile olduğum için riskli diye düşünüyorum tedaviyle olduğu için daha çok riskli gibi geliyor yani burdaki doktora sordum o yola çıkamazsın dedi ama eşim memlekete gitmeyi çok istiyo neyse bugün samsundaki kendi doktorumu aradım hemşireyle konuştum degerlerimi falan söyledim haftaya perşembe günü bide buraya gel kontrole dedi yola çıkmak riskli değil mi diye sordum hayır bi sorun olmaz sen dikkat ettiğin sürece dedi ve bunu eşime söyledim eşim ise kurbanda o zaman memlekete de gidebiliriz sonuçta 2.bucuk saat samsun dedi memleketim ise 3bucuk 4 saatlik bi yol ama ben gitmek istemiyorum daha yeni bulmuşken bebeğimi ama esim gitmek istiyo ne yapabilirim bu durumda bide Siz hamileliğinizin ilk aylarında yolculuğa çıktınız mı? Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🥰