Merhaba her ay aç karnına veriyordum bu ay doktor ile aç tok karna şeker bakarak anlaştık. Aç karnına 79 çıkmış ama tok karnına 64 çıkmış şok oldum 🤦🏻♀️ 64 tok karına neden çıkar ki düşük uyarısı veriyor haliyle 🤦🏻♀️ doktora cuma günü gideceğim bu arada