Nadire_Oral 38+3 te suyum geldi, ne sancı ne açılma vardı. Normal doğum diye direttim… 38+4 te suni sancı başladılar. Hiçbir şey hissetmedim. Hemşireler gelip sancın var nasıl duruyorsun dediler ama ben en ufak bir şey bile hissetmedim. Sürekli açılma var mı diye kontrol ettiler ama 1 cm bile açılma olmadı. Sonra mecbur sezeryana girdim.
Benim aklıma takılan hep şu oldu, beni sürekli yatırdılar hiç hareket ettirmediler… niye yürütmediler, pilates topunda falan zıplatmadılar bilemiyorum. belki öyle olsaydı açılmam olurdu diye düşünüyorum. Resmen yatarak açılma sancı bekledik…