skaplan
Kızlar geçen hafta gittim kalp atışı vardı 7 haftaydi.bugun kontrole gideyim 10 saatlik yola evime gidecem diye bı bakalım dedik 7+6 ama doktor iyi duymuyorum Perşembe gel dedi bi problem mi var böyley yaşayan var mı başta duyup sonradan duymayan