Kızlar gittiğim doktoru sevsem de hastane ayıptır söylemesi asla türk olmayan bildiğin devlet hastanesi gibi biraz pis. Bu nedenle hastaneyi beğenmediğimden doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Medipol üniversitesi ile devam edeceğim inşallah. Doktor bu haftadan sonra kabul edip ilgilenir mi acaba?