Kızlar merhaba detaylıya girdim bugün ve beyinde kist olduğunu genetik bir hastalık belirtisi olabileceğini söyledi amniyosentez önerdi böyle olup sonradan kist kaybolan var mı internetten baktığımda beyinde kist olabilir 28. Haftalara kadar kaybolması beklenir diyor kararsız kaldım belki sizinde başınızdan geçmiştir ne yaptınız 😢