Cananasel su meshur dr furkan bey var ya o bi dogum hikayesi pylasmisti instda normalden sezeryana donen bi dogumdu demistiki annemiz cok atletik uzun boylu az kiloda aldi her sey cok uygyndu normal doguma sandik olucak ama malesef boyle vucutta olsa dogum bambaska bse olmayinca olmaz gbisinden demisti oyuzden boya posa bakmamak gerek ulkemizde normal dogum orani fazla ama boyy ortalamasinda cok uzun bi ulke kadinlari degiliz yani:)) ama insallah bi etkisi vardir bnde nasiplenmek isterim😀