Krizantemm 3bebe 😂 yok kız şifa olur inşaallah. Varsa yakınlarda kullanan bilen biri ya da bi aktar bi dene derim. Ben hep erken doğacak gibi hissediyorum ama baktım gecikiyor içicem doğumu da kolaylaştırıyormuş diyorlar bir avazda gelsin minikler ❤️
3bebe Ark Ark hemde nasıl insanları anlamak çok zor ve bunu yine bir kadın kadına yapıyo sağlıkla doğsun da napalım bekleriz biraz daha 🥰
3bebe Krizantemm bende duydum onu aslında ama cesaret edemedim şaka bi yana Benim oğluma da hep erken Doğum riski var dediler Hatta e nabızdan bakınca riskli gebelik olarak geçiyordu ama nerdeeee.Herseyin sahibi Allah 🥰
Nur123aa 3bebe yeminle sırf dogurmadin mi demeknicin arayan var 🤦🏻♀️ gelseler de kurtarsalar bizi onlar da inat etti 😭
3bebe Nur123aa hergün istisnasız arayan yazanlar var hele görümcem olacak yılan Her aramasında daha doğurmadın mı 💩
3bebe Nur123aa yılan biraz önce yine yazmıs bugün de doğurmadım diye 😂😂😂 Hadi inşallah totemiz tutsun 😂