fikroyenurbayindir Kızlar 5 gün önce kontrole gittim doktorum bebeğimin normalden daha aşağıda olduğunu söyledi sizlerde de bu gibi durumlar oldu mu ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olur musunuz lütfen 🤲
fikroyenurbayindir designermom dinlen dedi evet uzan ayakların yüksekte kalsın dedi ama bilmiyorum 1 hafta oldu gideli korkuyorum açıkçası 17+4 de 200 gramdı normal mi acaba herhangi bir bilginiz var mı
fikroyenurbayindir fikroyenurbayindir Selencnbz progestan iyi geliyor mu herhangi bi bilgin varmı canım