canserko EmineRdvan14 merhaba sağlıkla kavuşun inşallah Bebeğimi tervihen sezeryan ile dogurdum 3. Gün sütüm tam anlamıyla indi . Ve o kadar uslu sakin bir bebekti ki şuan 1 yaşında ve ikinciye hamile kalmaya hiç çekinmedim 3 aylıkta hamileyim :)
EmineRdvan14 canserko ayy masallah çok sevindim sizin adınıza inşallah 2. Bebeğinizde aynı rahatlıkta olursunuz 🧿😊
EmineRdvan14 Minikuzu insanlar bunu anlamıyor işte sanki sezeryan ağrısız acısız bsey bence iki doğumda kolay değil ama bazı insanlar bunu algilayamiyor
anneyimmm42 Tansuozp_07 sezeryan nasıl geçti canım hissettin mi birşeyler . Allah’ın izniyle bende sezeryan olucam uyuşmazsam diye tedirgin oluyorum 🤭
Ark EmineRdvan14 çevremde sezeryan olanlar var kolik bebeği olanda sütü hiç gelmeyende sütu 2.gün gelende ama bu doğum şekli ile ilgili olduğunu düşünmüyorum tamamen senin vucüt anatomin ile alakalı canım böyle şeylerin etkisinde kalma sağlıkla gelsin nasıl geldiğinin önemi yok normal sezeryan
Cansuadaa EmineRdvan14 sütüm odaya geçer geçmez gelmişti. Bence sezeryanla alakası yok. Ama bebeğim kolikti bence bununda sezeryanla alakasi yok cnku cevremde normal dogum yapip kolik olan cok örnek var.
Sleepless_Mother Tansuozp_07 bişey sormak istiyorum kusura bakmayın lütfen sütünüz 3 gün sonra geldi o arada mama mi verdiniz acaba
0322sukran EmineRdvan14 hayırlı doğumlar diliyorum güzel düşünün guzellikler olsun iyi dilekleriniz içinde teşekkür ederim
2Bebek1Anne EmineRdvan14 normaldede sütü gelmeyen var canm benm avantajım şuydu sütümm 36 da geldi acil sezeryann oldum ben 😓 Sancıyı kahka atarak karsılıyordum ama malesef kızım dayanamadı hemen sezeryan oldum
Princessmom EmineRdvan14 bence alakası yok. Sezeryanla doğum yaptm kendi isteğimle. Odaya çıkar çıkmaz sağdıgımda sütüm geldi ve bebegmde koliği birak gazlı bile değildi normal bir bebekdi yani 😌
SutlacimiYedimmiBen EmineRdvan14 evet cevremde gördüğüm kadarıyla sezeryan olanların sütü geç geliyor ve bebeklerin çoğu kolik oluyor
ebru_mert EmineRdvan14 sezaryan bebekte şok etkisi yaratıyor o yüzden korkuku doğuyor doğru ama mecburise başka
Mrdly34 EmineRdvan14 benim de ilk gebeliğim ve planlı sezaryen için gün aldım ama o kadar çok normal doğum düşüncesi var ki insanlarda ben de acaba erken mi davrandım yada normali mi beklemem lazım düşüncesi oluyor sizde nasıl durumlar😊 bebek normal doğuma uygun ama siz mi istemiyorsunuz
EmineRdvan14 Mrdly34 ben stresimi kontrol altında tutamiyorum eğitim için gittiğim de doğumhaneyi gezdirdiler nerdeyse bayiliyordum korkum can acisi değil ıkınamam gereken yerde ikinmazsam bebeğime bsey olur korkusu var o yüzden sezeryan istiyorum 33 haftaligim 35 de konuscaz doktorumla