Tgcpkr Kızlar 20+3 teyim göbeğimde aşırı tüylenme var uyanıyorum doktora giderken ne yapmayalıyım bilgisi olan ?
matruskaa Tgcpkr Canım ben bebe yağı kullandııktan sonra bendede çıkmaya başladı tüyler daha önce hiç böyle bi sorunum yoktu. Ama dert etmiyorum bence kafana takmamalısın herhangi bi işlem yapma karın bölgene tabiki senin kararın 😚
Asu33 Tgcpkr Ben de 20+5 teyim bende de var doktorlar biliyorlar zaten hamilelikten dolayı çıktığını ben de utanıyorum ama elimizde olan bi durum değil almayı düşünmedim düşünmüyorum da
gulcin Hormonlardan kaynaklı çıkıyolar.Ama sakın almayın çünkü doğum sonra dökülüyor onlar.Alirsaniz kalicı olur😊