Aykem Kızlar ben 3 hafta önce kimyasal gebelik geçirdim. Doktorum bana 3 hafta sonra kan testi yaptır dedi. Nedem söylemiş olabilir acaba yaptırmam gereklimi. İzinde oldugu için soramadım doktora