Hanımlar merhaba. Eşimin bana hediye olarak aldığı tuniğim ıslak kıyafetin altında kalmış bende bebekten unutmuşum onu öyle beklemişler ben şehirdışındayken. Küf olmuş çok üzüldüm. Eşim öğrenirse kızmaz asla ama içten içe üzülür onu incitmek istemiyorum. Çözüm önerilerinize açığım umarım bir yolunu buluruz:( k