Zisn 17. Haftadayım henüz kilo almadım. Dışardan yemek yemiyorum. Çok çok nadir aşırı canım isterse. Paketli gıda tüketmiyorum. Cips çikolata vs. Tatlı tüketimini aşırı derecede azalttım. Çok nadir zamanlarda yiyorum. O da çok küçük porsiyon şeklinde. Ekmek zaten tüketmiyorum. Şekerli içecekler de aynı şekilde hiç tüketmiyorum. 8 den sonra da yemek yemiyorum. Her gün olmasa bile güne haftada 2-3 gün en az yarım saat dışarı çöküp yürüyorum. Evin içinde de aktifim sürekli hareket halindeydi. Henüz hiç kilo almadım bunların etkisi vardır diye düşünüyorum