Esrayalvac Kızlar oğlum olacak ve biz hala isme karar veremedik erkek bebek isimleri önere bilirmisiniz🥰🤦♀️
cigdem4154 Esrayalvac oğlum olsa çınar çok istemiştim kızım olursa Azra demiştim kızım olacak 😊 çınar ve ya ensar isminini çok beğeniyorum
Yildiz028 Esrayalvac yeni gebeyim bende bi kizim var adi derin alya oglum olursa melih buğra koyucam rabbim nasip ederse insallah
Nehirbvkr Hahaa bizim gibisiniz 32 haftalıj olduk daha adı belli değil hep kararsısız bir türlü netlesmedi