Damladamla123 Ne kadar sürdü muayene arkadaşlar?Benim gideceğim yer 15 dakika sürüyormuş.Çok kısa değil mi?
Ozisko Damladamla123 benim de 15 dk sürdü ve hiç memnun kalmadım yarım saatten az olmamalı yani o yüzden iyi araştırın derim. 15 dk cok az. Ben ettim siz etmeyin :)
Gulcan-59 Damladamla123 Hastaneye göre değişiklik gösterirmi bilmiyorum ama benimki 45 dk ile 1 saat aralığında sürmüştü
170194dyg 15 20 dk suruyo sonrada doktorla odasinda 5 dk falan konustuk oyle. Yeterli herseye bakiyor yetiyor zaten
ikincicivcivim Damladamla123 Detaylıya gittiğiniz yerdeki doktor perinatoloji uzmanı ise uzun sürüyor ve detaylı bakıyor ama doktor radyoloji uzmanı da olabiliyor detaylı randevusu veriyor hastane doktor radyoloji uzmanı oluyor yada sadece bölüm mevzunu detaylıya da bakıyor diyorlar ama perinatoloji uzmanı değil sonuçta ne kadar bakabilir ki kısa sürüyor doğal olarakta
ipek_54 Geçen hafta persembe detaylı ultrason yaptırdım devlette 9 dakika sürdü sadece kolumdaki saate baktım yattığımda kalkarken tekrar baktım tamı tamına 9 dk sürdü o kısa sürede neyi nekadar görüp kararlaştırıyorlar bilmem 🤷🏻♀️
Behiye89 Damladamla123 ilk gün 1 saat sürdü. Kızım dönünce ertesi gün yarım saat daha devam etmek zorunda kaldık🌸
Pelinakcn Damladamla123 40 dk ya yakın sürmüştü. Rutin muayenelerim neredeyse 10 dk sürüyor nasıl 15 dk da detaylı olur bilemedim 🤔
Ahsenmom Damladamla123 bebeğin duruşuna göre o süre değişir bence Benimde 1 saate yakın sürdü ama elleri ile yüzünü kapattığı için uzun sürdü kalkıp yürüdüm çikolata falan yedim Duruşu açık ise 20 dakka yeterli olur bence
_anne_kuzusuu00 Damladamla123 bizimki 1 saate yakın sürdü yüzünü flan göstermesine ragmen sana gösteriyor anlatıyor bizim ki cok iyiydi yüzünün fotoğraflarını flan verdi
_anne_kuzusuu00 anne96 ortadoğu hastanesi ankara da doktorun adını bilmiyorum ama 950 TL verdik özel olduğu için
Mavisperi Damladamla123 45 dk sürdü dün girdim en ince ayrıntısına kadar anlattı çok memnun kaldım ve hatta bakarken tek tek asistanına gönderiyor oda anında bana gönderdi tüm görüntüleri ve raporları çıkışta yeniden raporlar ve CD verildi çok memnun kaldım parmaklarına kadar saydı tek tek