Busraarsubbb 14 ile öğrendim şuan 7 haftaligim kalp atisi da dinledim su moral bozan doktorları bırakın yaa insanı stres ediolar o değerle kanama bile oldu benle ona rağmen doktorum bekle diye sakinleştirdi bunlar nasik dis gebelik diyebilir değer düşuk çıktı die ile dış mi olurmuş 3 gebelik yaşadım kaybetsem de tecrubelendim kadın dogumcularda sen bakma ona önemli olan 2 gün snrasi katlaması değeri 🙄