Aslihan2505 Kızlar 37+4 üm yarın sezeryan ameliyatı olucam fakat iki gündür tansiyonum 14 9 dan nabzım ise 120 den aşağıya düşmüyor . Baş ağrım mide bulantım var bebek hareketli ama çok azaldı. Sizce bugün doktora gitmeli miyim yoksa yarını mı beklemeliyim ?
Elisamommmmm Aslihan2505 bence doktorunuzla konuşun hemen tansiyon çok sıkıntılı bişey hemen doktorunuza bilgi verin yada hastaneye gidin
Ormanmeyveli Aslihan2505 Acil hastaneye gitmelisin tansiyon çok tehlikeli ve bebek hareketi azaldı diyorsun bekleme
Aslihan2505 Elisamommmmm Dün gece 12 de oksapar iğne vuruldum bugün sezeryana alırsa kanamam olur mu diye korkuyorum bi yandan normalde bugün iğne olmayacaktım
M-eng95 Aslihan2505 canım oksapar da yapsan bi sorun olmaz yatış verir tansiyonu düzeltir öyle alır doğuma korkma sen 🌸 ama bence de bir doktora görün
Acemianneee08 Aslihan2505 kuzum hiç bekleme doktoruna git tansiyon son haftalarda tehlikeli önlem alsınlar . Evde limon suyu ve Sarımsak yut gitmeden