Srpgrns Hanımlar günaydın ben 29. Haftadaym bebeğim çok hareketli gece uyutmuyo deprem oldu sanıp uyanıyorm sürekli sert darbeler atıyo canım acıyo artık gün içindede aynı şekilde normal mi sizce yada bir sorun mu var acaba endişelenmeye başladım.
Busssx Srpgrns 29-30 haftalar benim de öyleydi 31 haftalık olunca biraz daha sakinleşti çok şükür dün kontrolüm vardı herşey çok normal iyi çıktı 10 gün önde gidiyor hareketli olmaları tamamen kendi kurtu totolarından içeride duramıyorlar dışarı çıkınca vay halimize 😅😅
2cocukluana Benimki hissettigim gunden beri öyle.ilk gebelikte daha uysaldi dogru durust hissetmezdim.ama bu icerde hic uyumuyor galiba diyorum doktor bir sorun yok demekki hareketli bir bebe olacak dedi bana