momeva Kızlar 27. Haftamdayım, ama hala bebekle konuşma sevme moduna adapte olamadım 🤦🏻♀️ Elbette seviyorum ama konuşmak bana komik geliyor 🙊 siz yapıyor musunuz??
cigdem4154 momeva konuşuyorum o da cevap veriyo şaka gibi ben konuşurken duruyo sonra başlıyo kıpırdamaya resmen muhabbet ediyoruz karnımdaki çocukla 😀
Ahsenmom momeva ben konuşuyorum 😂 onu ne kadar çok sevdiğimizi ne kadar sabırla ve heycanla bekledigimizi falan anlatıyorum
momeva Deletedmom727271 ay ben normalde çok gevezeyim ama bebekle konuşamıyorum 😂🤦🏻♀️ Kendi kendime konuşuyormuşum gibi geliyor
Elifdemmr Ahsenmom bende konuşuyorum oda bana tepki veriyorum hatta bazen beni hareketleriyle çok yoruyor kızıyorum ona oda inadına daha çok yapıyor sanki ayrı bir heyecan oluyor 🤣😍
Merveofs Valla konuşuyorum ben ya 🙊 Çok şey anlatıyorum çokkk, bazen dertlesiyorum🤭😂😂 Tek dostum tek sırdaşım o benim 😍
[silindi] momeva biz deli gibi konusuyoruz , hatta tepki veriyor. Ozellikle babasina. Birde bol bol sarki soyluyoruz kizimiza. Herkes anne karninda egitimin basladigini bilir. İlk baglarda anne karninda kuruluyor.
Ormanmeyveli [silindi] Bizimkide öyle gece işten gelince hissediyor mu ne yapıyor sanki karnımda çıldırıyor eşimde şarkı falan söylüyor ona benden daha çok eşime tepki veriyor bizde şaşırıyoruz🥹🥹😂
Ormanmeyveli Çoğu zaman günaydın derim bazen de aşırı sevesim gelir bal oğlum diye karnımı okşarım😂😂ama uzun uzadıya muhabbet etmedim henüz
La_Liberte momeva bir önceki gebeliğimde de bunda da hep konuşuyorum ☺️ Bu gebeliğimde konuşabileceğimi düşünmüyordum. Ama sevgi sözcükleri dilimden eksik olmuyor 🙈🥰 bazen diyorum ki acaba bebeğim “yine başladı bu deli kadın” diyor mudur içerde 😅🙈 babası da arada konuşur ☺️
Deletedmom727271 momeva iki hamileliğimde konuşmadım canım, bana da öyle geliyor şimdi çocuklarımla bol bol konusuyorum tabi🙃 hamileyken bana tuhaf geliyordu sadece 😂 ikinci hamileliğim de büyük oğlum bol bol konuştu abisinin sesini çok iyi tanıyor :)
[silindi] momeva ben ilk ogrendigim gunden beri konusuyorum 36+3 oldu bugun , ama kocam hareketlerini hissedene kadar yani 25 lere kadar konusmadi opmedi. Sebebi de diyoki var mi yok mu belli degil anlamiyorum ki(benim karnim gec cikti hala 36 gibi degil millet 5aylik saniyor). Ama karnim cikip hareketlenince vs orda yasadigini kabullendi herif :D
[silindi] Ormanmeyveli bana da tepki veriyor sipa ama mesela esim isten gelince karsilayip sarildim , artik anliyor mu napiyor babasinin gobegini hissedince kuduruyor. Goren sey sanar karnimda alien var cikmaya calisiyor. Babasi sesim guzel olsa daha cok soylerim kizima diyip duruyor ama tahmin ediyorum simdiden gelecegi pabucum dama degil burç halifeye gitmislerde en uc noktasina ozenle yerlestirmisler gibi olacak :D
Minigebe momeva 35 haftalik olduk 3 aydan sonra idrak edebildiğim için hamile olduğumu ondan sonra başladım konuşmaya 😄 büyüdükçe sesime tepki vermeye aynı şekilde babasının da sesine eline tepki vermeye başladı konuşarak karnimi sevdiğimde avuc içimize doğru toplaniyo😍 1 saat sessiz sedasız duruyor babası gelip benimle konuştuğunda bile hemen hareketleniyor cokk güzel bi duygu Allah isteyen hak eden herkese nasip etsin💜
Deletedmom727272 Yemek yerken hazır ol x geliyor diyorum, dışarı çıkınca aldığım kokuları ona anlatıyorum, aklıma ne gelirse onunla da paylaşıyorum her gece yatmadan da benimle olduğu ve kalmaya devam ettiği için teşekkür ediyorum😌😌