Pinar0 Kızlar merhaba, 27. Haftamdayım ve sağ el bileğimde uyuşma var parmak uçlarımda his kaybı var, benim gibi şikayeti olan var mı?
Alevv1903 Pinar0 bende de var doktorum bol bol sade soda ve magnezyum hapı verdi karpel tünel sendromu genellikle hamilelikte hangi elinizi kullanırsanız orda daha çok hissediliyo ama sorun yapmayın takmayın 🙏🏻
Seyda90 Pinar0 Ayy olmazmı kabusum resmen sol elim tamamen uyuşuk his kaybı var bileklik kullandım vitamin ilaçları kullanıyorum ama pek faydası olmuyor gün içerisinde çok yorunca elini gece sabaha kadar ağrılı uyuşuk oluyor sabırla doğumu bekliyorum geçsin diye..
miraylihayat Pinar0 22. Haftamdayım geçen haftadan beri sol elimin parmakları uyuşuyor yani sinirsel olduğunu anlıyorum
Pinar0 Seyda90 ben de doktor randevumu bekliyorum biraz ürktüm ama demek ki yalnız değilmişim. Yazı yazamıyorum, fincanımı bile zor taşıyorum
Alevv1903 Pinar0 şuan 8 ayım ve 4. Ayda başladı evde yemek yaparken bişi doğrayamazdım tutamaz hale gelirdi özellikle sol elimde parmaklarım çok kötü
Seyda90 Pinar0 Korkulacak birşey yok normal ama biraz yıpratıyor işte ben alıştım bile dediğin gibi birşey tutup alınmıyor bile ama geçici bir süreç.