Bana doktorum buz yememi tavsiye etmisti meyveleri falan kaliba koyup üstune su koyup donduruyordum. Dondurma soguk su onlar iyi gelmişti. Ben 18.haftama kadar cektim hergün serum taktiriyordum ama yine fayda etmiyordu sadece birkaç tane meyve yiyebiliyordum bide tuzlu kraker ile karnımı doyurmaya çalışıyordum ama buz ve soğuk şeyler iyi geldi