Nurersz Meleklerim Günaydın ilk haftalarda olmayan bulantım üç dört gündür beni canımdan bezdirdi, kraker, leblebi, limon, soda denemediğim kalmadı nolur işe yarayan öneri verin. Doktora gittiğimde ilaç isticem ama şuan rahatlarsın nolur 🙏
Nnanaa Nurersz malesef fayda etmeyince etmiyor bir şey prilam verir doktorunuz muhtemelen o bile fayda etmiyor arada atak mı desem gelince. Ben 10. Haftadayım 4 kilo verdim. Artık sinirimden ağlıyorum. Moralinizi bozmak değil amacım ama sabredin 12. Haftadan sonra inşallah azalacak.
MinnieMouse Nurersz bulantı gelince camları aç temiz hava al. Bulantı yapan kokulardan uzak dur canım yemek kokusu vs. Mümkün olduğunca fresh şeyler ye. Meyve sebze kuruyemiş. Ben bu şekilde idare ettim hiç kizmadan 13+4 olduk henüz geçmedi kokudan kaça kaça yaşıyorum 😬
Naz-ela Bende 6+5 deyim 2 gündür sabah olmasın diye dua eder oldum kusmuyorum da sadece öğürtü var ve karnımın içleri aciyor. Konusamiyorum bile sanki heran kusacak gibiyim ve saatlerce sürüyor bu bulantı 😭
Nurersz Naz-ela bende şimdi gönderinizi okudum benimde çok zorluyor inanın gece hiç uyumadım desem yeri 🥺
Nurersz Nnanaa zaten hiç geçmeyecek gibi geliyor farkındayım allahım hepimize kolaylıklar versin inşallah 🙏💜
Hatice-x segah06 merhaba canım doktordan yeni çıktım ultrasonda görünmedi kese malesef alttan muayene yapıcam dedi onuda korktuğum için kabul etmedim kan aldılar bakalım sonuca göre ne olucak lütfen dualarında banada yer ver 😔
Nnanaa Hatice-x keşke kabul etseydiniz alttam muayene aslında hiçbir sakıncası olmayan bir şey. Zaten hissetmiyorsunuzda. Hem içiniz rahat ederdi. Umarım her şey yolundadır 🙏🙏
segah06 Hatice-x sen hiç merak etme. Daha çok küçük olduğu için gözükmemiştir belkide. İçini ferah tut. Kan sonucunu da mutlaka haberdar et. Allah korktuğumuza uğratmaz inşallah. Kaç haftalıktı şimdi?
Esmihan Nurersz bende aynı durumdayım aynı gundeyiz bulantım yuzumden 4 kilo verdim ilaç aldım o bile etki etmiyo ve ayriyetten emziriyorum çok kötüyüm
Se19 Nurersz doktorum prilam verdi ama bana mısın demiyor. İlk hamileliğimde de böyleydi, tam 5 kilo vermiştim. Şimdi de aynı durumdayım. Yemin ederim hayattan soğudum. Bir şey yiyememeyi geçtim, yemek yapmayı bile hayal edemiyorum. Sürekli öğüren, halsiz biri olarak dolanıyorum etrafta herkes benden bıktı, ben de kendimden bıktım vallahi
Oyahazal Se19 canım bende serumla besleniyordum. Kan kusuyordum Zofran diye ilaç var onu kullandım öyle rahatladım ki
Hatice-x Nnanaa ALLAH razı olsun geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim alttan muayene olmaktan çok korkuyorum dediğiniz gibi inşallah herşey yolundadır 🤲😔