kaderkaradenizz3452 Günaydın kızlar bugün detaylı ultrasyona giricem biraz gecti randevumuz 28 haftalık olduk ac veya tokmu gidicez ?
-sef- kaderkaradenizz3452 bana tok denildi bide girmeden önce idrarını yap rahatlasın için beni öyle almışlardı
Benimennembirmelek kaderkaradenizz3452 ben tok gitmiştim bide idrara sıkışık olmaman gerekiyor ztn wc ye gönderiyorlar orda
NM_mom Tok olarak gidiliyor ama 28 hafta biraz geç değil mi ben randevu alırken 24. Haftaya kadar alıyor hocamız dediler de
Melismelo Kesinlikle tok git ki bebek hareket etsin hatta yanina bile atıştırmalık, su ve tatlı birşeyler al 2seferde aynısı olmulşdu 20dk türüyüp bişiler yemem lazımdı dönmesi icin
durumom2022 Bizim buradaki doktor 23. Haftayı 1 gün geçse kabul etmiyormuş yine de yaptırabilmeniz şans olmuş. Tok gidin çikolata yiyin hareket etsin bebiş 😊
Moonlight38 kaderkaradenizz3452 Canım 24.haftadan sonra yapmıyorlar diye biliyorum, haftan oldukça geçmiş, gitmeden bi sor istersen
Mlsrcn Merhabalar arkadaşlar bir şey sormak istiyorum 21 haftada ayrıntılı ultrasona gideceğim ama kendi doktorum ben bakacağım dedi başka bir doktora yönlendirmedi. Aceba başka doktora da gitmeli miyim çok kararsız kaldım.