Misssitare bende 25+1 Haftalıgim kuzum haftasıyla uyumlu da biraz aşağıda bebiş geçen kontrolde bi tık yukarı çıkmış dedi doktor ama ben hareketlerini ilk günden beri sol kasığımda hissediyorum. Banada bol bol istirahat dedi paso yatıyorum zaten canımın canı yok valla sersem gibiyim bakalım 1 temmuzda kontrolüm var inşallah düzelmiştir biraz ya sende canını sıkma kuzum rabbim yardımcımız olur elbet 😍😍