Bir kızım var 18 aylık. Şuan da 34 haftalık hamileyim. 2 yıldır saçımı boyatmadım ve artık gerçekten çok sıkıldım.
Amonyaksız bir boya var elimde ama ne zaman kullanmalıyım bilgisi olan var mı
Doğumdan önce kullanmak mı zararsız olır acaba, emzirme döneminde boyamam mı yoksa daha iyi olur. Çok kararsızım