Hanımlar merhaba
1 yıl önce 34.haftada erken doğum yaptım sezeryanla.Bebeğim 2 gün yaşadı ve vefat etti.Şimdi 33+3 haftalık hamileyim.Muayenemde bebeğin iyice aşağı indiğini söylediler.Ayrıca kilosu da 1800 grammış kilo alımı çok yavaş dediler.Nst de sancım çıkınca dün gece hastanede yattım.Nidicard verildi 4 doz ciğer geliştirici yaptılar.Serum verdiler.Şu an sancım kesildi.Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum.Doktorum sancılarımın aşırı olmadığını ama daha önce sezeryan olduğum için durumun riskli olduğunu çok fazla bekleyemeyeceğimizi söyledi.
Bu şekilde 2.sezeryanını olan erken doğum yapan var mı acaba aranızda?