edis22 boya zaten kimyasal bir madde, ombre dediginiz islem kimyasalin da daniskasi. dogum sonrasi genelde yapiyor kuaforler de önermiyor acikcasi ben keratin bakim yaptiricaktm doktorum kimyasal islem olmasin dedi, kuaforum de dogduktan sonra yapariz az da olsa kimyasal var ve koku yapar hic riske atmayalim dedi, siz de riske atmayin🙏🏼