Combi olan inüsilin direnci varsa kullanıyor canım. Benim yoktu pembeyi kullandım ve kullandığım ay hamile kaldım, hatta sonra düşük yaptım bir ay bıraktım kullanmayı sonraki ay yine kullanmaya başladım ve o ayda hamile kaldım şuan 35 teyiz☺️ Eğer insülin direncin yoksa pembeyi kullan içindeki myoinestol miktarı daha yüksek bide adetinde kullanmaya başla çünkü yumurta oluşumu o zaman başlıyor, sabah akşam 2 şer iç , adet bitişinden 15 gün sonra falan artık yumurtlama olduğu için tek tek içebilirsin, bide bunlar hormon ilaçları olduğu için saati saatine içmek çok önemli mutlaka telefonuna saat kur her gün aç karnına aynı saatlerde iç. Rabbim gönlüne göre versin 🌸 bide hap değilde şase daha iyi 😌