Nurrr499 ilk bebeğimi, 38 haftada dikişsiz normal doğum yaptım. Kızım 3.600 kg doğdu. 36 haftadan itibaren yürüyüş yaptım. (Merdiven çıkmakta iyi ama ben oldum olası merdiven çıkamam nefesim kesiliyor, siz yapabiliyorsanız merdivende iyi geliyor. ) bol bol hurma yedim. Bir yerden destek alarak Squat (çömel kalk ) yaptım, yürüyüşe çıkamadığım zamanlar evde boş boş odaları gezdim. Doğum için hastaneye gittiğimde 2 cm açılmam vardı, pilates topu verdiler orda inanılmaz açılma yapıyor. TV karşısında normal doğum için olan egzersizleri var YouTubedan açıp o hareketleri elimden geldiğince yaptım. Umarım kolay ve istediğiniz gibi bir doğum yaşarsınız 🌺