Kızlar bebeğin Elbiselerini makineye karışık attım beyazları azdı diye renkliyle attım bide ne olsun bazı beyazlaeina renk bulaşmış napicam ya moralim çok bozuldu. kovaya vanish koydum beyazları da koydum içine çamaşır sodası ile Arap sabunu da döktüm çıkar mı sizce üstelik ismine özel diktirdigim gözümden sakindigim tulum ne hale girdi 🥺🥺🥺🥺