şu an şok icindeyim. 17+2 haftalik olduk. Uzandiğımda karnimda ufaf bir kıpırtı hissetmistim. Sonra peş peşe 7-8 tane tekme hissettim. Elimi karnima kotup bekledim. Elimlede hissettim tekmeleri. Yaa su an cok değisik duygular icindeyim. İçim nasil eridi anlatamam. Yani bebektir demi o. O kadar siddetli bağirsak hareketi olmaz bence. Birde bu haftada bu kadar güclü tekmeler hisseden varmi ? İnş. Oğlusumdur 2 haftadır görmedim cok özledim.ve her an bir sey olcak diye cok korkuyorum🥺 Daha 2 hafta var görmeme.