Kızlaaar öncelikle şunu belirtmeliyim ki Rabbim isteyen herkese evlat kokusunu yaşatsın 🙏🏻🥺
Öyle güzel, öyle bambaşka bir duygu ki…
16 Haziran Perşembe planlı sezaryen için erkenden kalktım. İçimde biraz heyecan biraz korku ile doğruca hastaneye gittik ama hastaneye vardığımızda korkum daha da arttı. Daha önce apandist ameliyatı olduğum için belden uyuşmanın nasıl hissettirdiğini ve o ameliyathanenin nasıl olduğunu biliyordum.
Neysee uzatmak istemiyorum ama her detayı yazasım geliyoooor.
Giriş yaptık odamıza çıktık bana o hasta elbisesinden giydirip damar yolumu felan açtılar. Bu sırada nst’ye bağladılar felan filan derken hop hemşireler geldi hadi gidiyoruz diye.
Elim ayağım korkuyla titreye titreye sedyeye geçtim ve doğruca ameliyathanenin yolunu tuttuk. Eşimle olan o sözsüz duygusal bakışlar zaten gözlerimi doldurmaya yetmişti de bunları düşünmeye fırsat kalmadan kendimi ameliyathanede buldum.
Soğuk olduğundan tir tir titremeye başladım. Anestezi uzmanı geldi tanışma faslı felan derken eğil bakalım kamburlaş dedi kızlar iğne normalde acıtmıyor kendini kasmadığında ama ben üşüdüğüm için istemsizce kasıldım ve belden yapılan iğne canımı bir miktar acıttı.
Daha sonra uzandım ve bacaklarım uyuşur uyuşmaz sondamı taktılar.
Daha sonra doktorum geldi sohbet ediyorduk güzel güzel bir anda başlıyorum dedi aldı beni bir heyecan 🥺🥺 Oğlumun ağlama sesini bekliyorum ediyorum kalbim pır pır ediyooor.
Neşterin nasıl kestiğini hissediyordum ama acı sıfır.
Dakikalar sonra yanımdaki hemşire dedi ki ‘şimdi karnına bastıracaklar göğüs kemiklerin acıyabilir panik yapma bastırıyorlar ki oğluna kavuş’ dedi. Doktor öyle bir bastırdı ki tüm ameliyathane boyunca göğüs kemiklerimin ağrısıyla sızlandım ☹️
Birden muhteşem bir ağlama sesi yankılandı ama nasıl güzel bir ses🥺🥰
Bir baktım tertemiiz topalak tosbağam benimle göz göze geldi ❤️
Hemen giydirmeye götürdüler zaten on dakika içinde geri geldi yanağıma koydular tek dediğim ‘ama bu çok küçük ki’ oldu.
Cennet kokusu mis kokusu evlat kokusu nasıl bir tarif gerekir bilmiyorum ama inanın başka hiç bir şeyde yok o koku.
Babaya gidiyoruz biz diyip gittiler ve doktorum da içini temizlediğini söyleyip sonrasında dikmeye geçti.
Odaya çıktığımda bebeğim babasının kucağındaydı mışıl mışıl uyuyordu.
Ay uzatmayacağım diyip uzatıyorum 🫣
Ameliyattan sonra ki bu kısım biraz hassas diyebilirim.
Saat 16: 40 gibi girip 17:50 gibi çıktım sanırım tam hatırlamıyorum ama oğlum 17:08’te doğdu ❤️
Ameliyathaneden çıktıktan üç saat sonrası çok iyiydi hemşireler ağrı kesici yapıyor serumlar takıyor felan sıkıntı yoktu.
Saat dokuz gibi öyle bir ağrılarım başladı ki yatağın yanlarını sıkmaktan kollarım mahvoldu ağlamaktan acıdan sancıdan dişlerimi sıkmaktan dişlerim, kendimi kasmaktan ciğerlerim mahvoldu.
Hemşire geliyor ağrı kesici veriyor gidiyor bana mısın demiyordu o karnıma giren ağrı.
En son hemşireye ‘nolur beni biraz uyutun’ diye yalvardığımı hatırlıyorum.
Bana bu ağrıyı felan serummuş. Karnımın kasılıp içimin kanaması minimuma indiriyormuş ve karnım kasıldıkça dikişler birbirine bağlanıyormuş serum bitene kadar sık dişini dediler ve bu arada ağrı kesici vermeye de devam ettiler.
Saat gece 12’de en son serum bitti ama ben dedim ki ölüyorum.. kayınvalidem hemşireye dedi bu kız ecel teri mi döküyor bu ağlamaları ağrıları geçmedi yardım edin diye söylendi. En son hemşire gelip morfin vereceğini ama başka bir ağrı kesici asla veremeyeceğini söyledi ben de hemen kabul ettim
Morfin etki edene kadar kıvrandım sonrasında ter içinde uyuyakalmışım.
Bir buçuk gibi hemşireler gelip beni uyandırdı sondamı çıkartıp yürüttüler.
Aşırı bir acı olmadı ilk kalktığımda aniden sancı girdi ama yere bakmamaya çalışıp güç verdim kendime.
Zaten daha sonra da hiç oturmadım devamlı yürüdüm.
Bol bol yürüyüş yapın kızlar o kadar güzel ayaklandırıyor ki insanı 🙏🏻
Her şey bittiğinde evimize üç kişilik aile olarak döndük ve evimizin her köşesi mis gibi oğlum kokuyor.
Şuan tam altı gün oldu karnım indi her işimi yapabiliyorum ara sıra bel ağrım oluyor ama o da büyük ihtimal narkozdan kalma diye düşünüyorum.
Rabbim kolay doğumlar nasip etsin kızlar 🙏🏻❤️❤️