asena0609 Kızlar ilaçlarım yarın bitiyo aile hekimim raporluymuş ilaçlarımı reçetesiz alabilir miyim yoksa doktoruma yazdırmam gerekir mi?
Sehergok asena0609 reçetesiz alırsanız 30 lirayken 130 lira ödersiniz. Aylık kontrollerinizde reçeteli almanız daha mantıklı.
Deletedmom_12 asena0609 decaviti henuz yazdirmadim ama progestanda fark ödersin 3 tane alcagina 1 tane fiyati verirsin bence yazdır
Busemustafa Progestan 103 liraydı sanırım reçetesiz decavitte 20 lira 25 lir gbi bişey ikiside alınıyor antibiyotik içermediği icin
Fatmaztrk asena0609 alınabiliyor, ama sağlık ocağındaki diğer doktorlardan yazmalarını isteyebilirsin yardımcı olurlar
asena0609 Reçetesiz aldım ikisini arkadaşlar 130 TL tuttu. Şehir dışındayım mecbur almak zorunda kaldım. Reçetesiz veriliyormuş zor durumda kalırsanız aklınızda bulunsun.
zumradmr_11 Alabilirsiniz fakat progestan recetesiz 100 küsur lira ama receteyle 17 tl ye aldim saglik ocaginda yazidiryorum bende