isilayvaci Merhaba kizlar aslinda bu benim ücüncü Gebeligim ilk hamileligim oglum 32 haftalik erken dogumla geldi dünyaya (normal dogum 12saat) (premetüre) ikinci hamileligim Kizim 35 haftalik dogdu (normal dogum 13 saat) (premetüre) kizimda oglumda cok sükür sagliklilar (4 yas ve 2 bucuk yas) ücüncü nr (planli degildi) cok sükür suan 38 haftaliga gidiyoruz ama ben bunda cok korkuyorum dogumdan :( birde pesser diye bir kelepce takildi bana 25 haftalikken erken dogmasin diye ücüncü bebisimiz onu cikartcaklar Pazartesi ondanda korkuyorum :(
Berglgzg @“isilayvaci” korkmayın. 3.ncü gebeliğiniz çok şükür diğer 2 evladınıza bakıp büyütmüşsünüz. Allaha dua edin o sizi duyar inşalaah🤲❤️ Hem bebişte stres olmasın, pozitif şeyler düşünmeye çalışın. Hayırlı doğum olur inşallah🥰🌹