Happyhappy_ Hanımlar meraba geçen doktor muayenem vardı ve bebek 12+2 olacağına 11+4 çıktı böyle olup sıkıntı yaşayan yada yaşamayan var mı merak ettim.( Bu arada düşük tehlikemde vardı ama en son doktora gittiğimde kese dışında kanama görmedi)
Laylaycizi_96 Happyhappy_ bir haftadan birsey olmaz ilerleyen haftalarda belli olur gelisim geriligi degil gec döllenmistir