Cunponannesi88 spinal oldum bende , sadece ufacık bi bastırma hissediyorsun o kadar. İğne yapılırken de ufak bi elektrk çarpıyormus gibi oluyor yada bende oldu bilmiyorum. Damar yolu daha cok acıtıyor demişti ameliyata götüren kişi. Gerçekten damar yolu daha cok acıtıyor. Ameliyattan 6 saat sonra ayağa kaldırıyorlar biraz ağrılı oluyor tabi, 1-2 günde uzandığında desteksiz kalkmakta zorlanıyorsun o kadar. Yavas yavas geçiyor. 7 günlük tecrübem bu sekilde :)